Gothic.net News Horror Gothic Lifestyle Fiction Movies Books and Literature Dark TV VIP Horror Professionals Professional Writing Tips Links Gothic Forum




Go Back   Gothic.net Community > Boards > Whining

Whining This forum is for general whining. Please post all suicide threats, complaints about significant others, and statements about how unfair school is to this board.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
Old 10-30-2015, 07:57 PM   #1
Anise
 
Anise's Avatar
 
Join Date: Sep 2015
Location: Purgatory
Posts: 296
Cosplay Gripes & Grumbles

Testing .. Testing ...
Is this thing on?

I like to cosplay ..
Sooo recently I joined a forum to learn, share ideas and shizz.
I'm not gonna mention the forum, cos I'm about to slate it o.O

What a bunch of clique turds!
Hierarchy and judgments rife!
So bloody disappointing :/

Cosplay & costuming SHOULD be about fun; creating your dedication to a beloved character. I'm swimming in anime, choking on Harley Quinns and the traffic on site appears to be a bunch of twats? One of the site admin ripped a newbie a new one for asking a question :o
Fuuuck me .. pretty sure asking questions is how we learn!?

Resulted in the newcomer leaving .. way to go obnoxious moderator!

I hate seeing people bullied, singled out, ostracized ..
Cosplayers SAY that they're a supportive community.
From what I've seen, that's total bullshit.
Facebook groups and forums alike, they're teeming with assholes!

Ughhh, just wanted to share my interest, learn.
So sick of people

Rant complete lol sorry needed to spew somewhere or I was gonna blow a gasket! Oh well Hallows tomozz So the Woman in Black will be answering the door to the candy seekers .. she loves children
Anise is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2015, 10:43 PM   #2
ape descendant
 
ape descendant's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Smexyville, Colorado
Posts: 2,424
Never count on a community to be anything, evar. Make your costumes and hang out with you cosplay buds. That is where you'll find your joy.
__________________
******

Be Kind
ape descendant is offline   Reply With Quote
Old 11-02-2015, 02:04 AM   #3
Molster
 
Join Date: Aug 2015
Location: Scotland
Posts: 154
A lot of forums are like that, too many pretentious and arrogant people who forgot that they were novices once and who get their kicks out of flaming people...
Molster is offline   Reply With Quote
Old 11-02-2015, 07:46 AM   #4
Acharis
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 730
Usually how it goes in any interest group. The fastest way to sour something you love or be bullied away from it is to be around other people who participate in thing.

Humans are fucking dicks sometimes.
Acharis is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2015, 03:33 PM   #5
Anise
 
Anise's Avatar
 
Join Date: Sep 2015
Location: Purgatory
Posts: 296
"Humans are fucking dicks sometimes" .. nothing surer

Thanks for the replies (x)
TBH it's quiet around these parts, wasn't expecting any response.
So, really nice surprise to find replies to me having a whine lol ..
D'ya ever find that situation arises?
Just felt aghast inside reading another being 'taken down' ..
Was boiling, gonna blow a gasket lol
Gah, I fucking hate those with disregard for others!

For several years I was a moderator on a forum for folks with MH issues.
The community there was made up from a worldwide base of people suffering from schizophrenia, bipolar disorder, anxiety disorders .. etc .. etc ..
The people who I witness society so often labels, undermines, disregards.
Sure there would be the odd tussle of words, opinions differ and as we all know it's easy to misconstrued convos on screen. Have to say tho, overall the community were the most friendly, helpful and tolerant folks.

I've seen some really shit put downs put out there; by faceless fucks hiding behind screens. Every time I do, it just disheartens me. Parasitic humans ..

Have to remind myself that not everyone out there is a bastard lol ..

So guys thanks for the replies!
You're good folk <3
Anise is offline   Reply With Quote
Old 11-06-2015, 01:47 AM   #6
Molster
 
Join Date: Aug 2015
Location: Scotland
Posts: 154
*** hugs *** as much as we pride ourselves in being civilised and humane and all that crap, humans are the most evil, vicious and cruel of all the animals...there is good amongst the bad but sadly given that we pride ourselves on being intelligent and evolved we really should do better...D-?
Molster is offline   Reply With Quote
Old 11-06-2015, 04:26 PM   #7
LovelyLunaxx
 
LovelyLunaxx's Avatar
 
Join Date: Nov 2015
Location: Everywhere and nowhere all at once
Posts: 31
I'm sorry lovely, I am all too familiar with people casting judgments and throwing shit at what they don't understand. Perhaps try a different forum, but above all don't lose your nerve or creative energy. *hug*
LovelyLunaxx is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2015, 08:06 AM   #8
Anise
 
Anise's Avatar
 
Join Date: Sep 2015
Location: Purgatory
Posts: 296
Horrible isn't it!
I've resolved to feel for the person who was treated poorly.
Yes they were just words on a screen, but there was no warrant for them to be addressed in such a way .. and perhaps we all know that even merely typed words can hurt and impact negatively! The member left the forum.

I have lingered, but decided to continue just for research etc ..
If there's decent folk there then that's a bonus, if not pffft
Anise is offline   Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is Off
HTML code is Off



All times are GMT -7. The time now is 02:29 PM.